11 Kasım 2009 Çarşamba

Yalan!!!...

Katkı ve Telif Hakkı:Serkan Boydağ


Bir gökbilim sevdalısının yüreciğinden şiirler okumak ister misiniz?


İşte şimdilik bir tanesi...


Mustafa Öztürk'ün yüreğine sağlık... Kendisine çok teşekkür ediyorum...


YALAN....

görenler kızıla boyatmış saçlarını diyorlar

desinler

ben hala karşıdan gelen kış geceleri gibi

uzun siyah saçlı kadınları benzetiyorum arasıra sana..

sakın yanlış anlama

özlediğimden falan değil

alıştım bile sensiz yaşamaya..

evden çıkarken

ya radyo'da bizim şarkımız dediğimiz şarkıya denk gelmişimdir

ya da çekmeceyi karıştırırken tokan çıkmıştır karşıma

yoksa rakı sofrasında bile efkarlanmıyorum sana

beni bilirsin zaten

Can Baba'nın çıkmam sözünden

o yüzden belki de

bağlanamadım hiç kimseye

çatıların gökyüzü ile birleştiği yere bağlandığım kadar

ama duyunca

bi tuhaf oldu işte içim

onca yaşanmışlık vardı sonuçta

o uzun siyah saçlarının gökyüzü ile birleştiği noktalarda...

1 yorum:

  1. Mükemmel bir şiir. Gerçektende bir gökbilimcinin yüreğinden geldiği belli. Teşekkürler...

    YanıtlaSil

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About