25 Temmuz 2009 Cumartesi

bu kadın ne yapıyoR?!!!

Carl Sagan - Pale Blue Dot - Soluk Mavi Nokta from Cagdas Calis on Vimeo.



Bugün Facebook'ta arkadaşlarım eklemiş bu videoyu. Seyredince benim gözlerim doldu dürüstçesi.

Direk Facebook'a eklemek istemedim. Kuru kuruya olmaz, 2 kelam da ben edeyim istedim, bu güzel videonun blogumda bulunmasını istedim.

Bazı arkadaşlarım soruyorlar, yorum yapıyorlar. Kızım uzaya mı gideceksin? Neden sen de herkes gibi normal bir hobi bulamadın. Teleskopla gökyüzüne bakıyorsun da ne oluyor? Nereye koyacaksın bu teleskopları, 2 tane oldu hala da yapıyorsun vs vs vs....

Belki bu videoyu seyredince onlara mantıklı bir açıklama yapmış olabilirim.

İki kelam da ben yazayım istedim lakin bu video karşısında dilim tutuldu sanırım. Buyrun sadece izleyin... Benden yoRum yok!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About