23 Nisan 2009 Perşembe

Nasıl başladım???



Babam küçükken bizi Bakırköy'ün tek meşhur sineması olan Sinema 74'e E.T. filmine götürmüştü. Vizyon yılı:1982... herhalde 6-7 yaşlarında olsam gerek. O filmden mi çok etkilendim bilinmez... Çocukluğumdan beri (hala da :p) istediğim bişey vardır. Fezanın derinliklerine gitmek ve ordan Dünya'ya bakabilmek....


Büyüyünce ne olacaksın diye sorduklarında verdiğim cevap:Astronot olurdu. Kız çocukları babalarından bebek isterken ben teleskop isterdim... Hep birgün bir uzaylı ile tanışacağımı düşünürdüm... Çocuk aklı işte. :)


Velhasıl.... Üniversite çağına geldiğimde ise Türkiye'de astronot olamayacağım galiba diyerek ama yine de GÖK'lere olan sevdamdan vazgeçmeyerek (sırf bu yüzden eşimle evlendim, soyadı GÖK dermişim :)) F-16 pilotu olmak istedim. Hava Harp okulu o zamanlar ÖSS için öğrenci alıyordu ve puanı 150 idi. 148 puan almıştım. :( Tabi maddi manevi imkansızlıklar sebebi ile tekrar bir sene daha bekleme lüksüm yoktu. ÖYS'den sınava girdim ve Mimar Sinan Üniversitesi İstatistik Bölümü'nü kazandım.


Gök yüzü heeeeeeeeeep içimde idi... Düne kadar. Artık dışarı çıktı...


Dedim ben oralara gidemiyorsam, onun bana gelmesine engel olan yok ya... Ve teleskop almaya karar verdim.... Nasıl mı aldım??? Detayları Nasıl aldım??? da....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About