30 Temmuz 2009 Perşembe

üçüncü vElet yolda!!!

Sanırım gerçekten de bazı arkadaşlarımın dediği gibi seri üretime geçeceğim yakında...


16 temmuzda aleti dökmüş idim. 20 temmuzda Gelibolu'da 80 grid ile Kaba Aşındırmaya başlamıştım. 80 grid silisyum karbür mozaiklerin arasına kaçtığı ve de ben de israf etmekten korktuğum için Gelibolu'da 2 saat çalışmış olmama rağmen ölçülebilir bir derinliğe inememiştim. Lakin mozaiklerin arası doluncaya dek karbürü boca etmek gerekiyormuş.


İstanbul'a dönünce kaba aşındırmaya devam ettim. Şu an sagitta değerim 1,56mm. Hedef değer 1,68mm'ye kadar aşındırmaya devam edeceğim.


Dün akşam evde çalışırken oğlum Altuğ Kağan Gök "anne ben de bapcam" diye tutturunca dayanamadım işi kendisine devrettim. O benim Amatör Teleskop Yapımı konusundaki ilk öğrencim. Ve bu kadar çabuk kavrayan bir öğrenci olduğu için çok şanslıyım.


Hani bazı ünlüler derler ya "ben 3 yaşında iken piyano çalmaya başlamışım" vbg... Evet bu da aynen öyle oldu. Altuğ Kağan Gök henüz 3 yaşında iken ilk cam tozunu yuttu. Diğer çocuklar gibi onun da eli suluboyaya, oyun hamuruna karışıyor, lakin bu sefer elleri silisyum karbür çamuruna bulandı.


Lütfen aşağıdaki ÇIRAK'ıma bir bakar mısınız? Bu kadar zevkle ayna yapan bir veledim varken ben nasıl durabilirim???









Not:Youtube seyredemeyenler için başka bir video daha ekleyeceğim.

2 yorum:

  1. Bu blog çok güzel olduğunu ve bu gibi, ama yazıldığı dili anlamıyoruz. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. this is Turkish :)
    thank you Dyas....

    YanıtlaSil

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About