24 Haziran 2009 Çarşamba

pembe panjuRlu gözlem evim olsun, içinde boy boy teleskoplarım olsun


pek sevgili kocacım bugün feysbukuna "geliboludayım...bütün sensörlerim kapalı... ye iç yat modundayım...5 sene içinde bu bölgeye yerleşmek istiyorum... tüm keşmekeşi 777 tepesi olan şehirde bırakarak..." yazmış.


duygularıma tercüman olmuş. kendisine şöyle yorum yazdım... "pembe panjurlu bir gözlem evim olsun. içinde boy boy teleskoplarım olsun. bir de mor panjurlu teleskop yapım atölyesi olsun. kapısında sıra sıra teleskop yapmayı bekleyen bebeler dolsun"


Evet kesinlikle benim 5 yıl sonra yaşayacağım yer burası. 10 dönümlük bir arazi üzerine kurulu bir tarla... içinde bodur erik, kiraz, elma ağaçları... bir köşesinde gözlem evi ve teleskop yapım atölyesi... bir köşesinde şarap evi...


ah İstanbul İstanbul....

bırakıp gideceğim seni...

senin de beni bıraktığın gibi...

her taşın ALTIN olsa neye yaRar...

benim yuvam gökyüzü bundan öyle...

sen derdine yan ey yar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About