8 Ağustos 2009 Cumartesi

ayNamı kurtardık!!!

07 Ağustos Tarihli yazımda 1200 WAO'da aynamı ellerimle çizmiş idim. 2 önemli sorumuz vardı...

SORU 1:Bu neden oldu?
SORU 2:Tekrar olmayacağını nereden biliyoruz?

CEVAP 1: 800 WAO ile 1200 WAO arasında epey fark var. Aslında ilk harekette ayna-alet uyumsuzluğunu hissetmiştim. Aslında benim aynam KÜRESEL değildi ve bunu 800 WAO dahil farkedemedim. 1200 WAO'ya geldiğimizde ortası daha çukur olan ayna bu işlemde kenarlardan aşınmaya daha doğrusu çizilmeye başladı. Aynamın küresel olmamasının nedeni ise bu videoya kaydettiğim Aşındırma hareketi. Yanlardan taşma miktarının çok daha az olması gerekiyor idi.

Aslında bu cevap dahi sadece bir TAHMİN. Uyumsuzluk olsa bunu 800 WAO'da da anlayabilirdim belki de. Anlamak için ihtiyaç olan tek birşey var. TECRÜBE!!!

1200 WAO'da aynamız çizilirse NE yapacağız, ne yaptık??? 320 SCG'ye geri döndük. Çizikler gidinceye kadar aşındırma işlemine devam ettik. Çizikler çok derin olmasa idi 500 WAO ile de giderebilirdik ama benimkinde yetmedi. Kısa bir süre 500 WAO ve akabinde 1200 WAO deneyerek tekrar çizilme ve ileri geri harekette takılma olup olmadığına olup olmadığına baktık. Her hangibir sorun yoktu.

Şimdi 500, 800 ve 1200 WAO'yu her biri 1 saat olmak üzere 3 saat daha çalışacağım. Akabinde cilalamaya geçeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About