8 Eylül 2009 Salı

hayallerimi saldım çayıRa....


Dün gece yine hayal dünyasında gezindim!


Internette gezinirken bir gün sahip olmayı hayal ettiğim Soluk Mavi Nokta için mimarilere, tarlalara, gözlem evlerine bakınıyordum.


İşte tam o sırada Yerkes Observatory'nin sitesine rastladım. Bu mimari karşısında dilim tutuldu. Zira tam hayallerimdeki yapı idi sanki. Fotoğrafı aldım, evirdim çevirdim ve gelecekteki Soluk Mavi Nokta'yı bu fotoğraf üzerinde şekillendirdim.


Günümüz yaşantısında çalışarak böyle bir yer sahibi olamam değil mi? Ama ya olursam????


Aslında önemli olan bunun birgün gerçek olup olmaması değil, önemli olan her sabah gün uyandığımızda bizi peşinden sürükleyecek bir amacın olması belki de...


Peki ya sizin hayalleriniz çayıra salınınca ne çıkıyor ortaya??? Peşinden koşabileceğiniz bir hayaliniz var mı? Birgün gerçek olup olmayacağını bilmediğiniz ama o uğurda birşeyler yaptığınız zaman VAR olduğunuzu hissettiren, ÜRETTİĞİNİZİ hissettiren bir hayaliniz var mı?

1 yorum:

  1. Hmmmm valla akşamdan beri aklımda.. resmi ilk gördüğümden bu yana.. Nette bir şeylere bakınıverdim hemen..

    1 - İtalyan, Fransız ve Portekiz şarapları getirtecek yer buldum.. Özellikle Toscana olmazsa olmaz..

    2 - Peynirlerin orda imal edilmesi lazım... bir oda isterim.. Peynir olgunlaştırma ve imalat odası...

    3 - Yemekleri ve menüyü kimseye vermem..

    4 - Esnek çalışma saatlerim vardır.. 7/24 mesela...

    Valla nedense hiç hayal gibi algılamadım.. Ciddi yorum yazıyorum ona göre...

    YanıtlaSil

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About