26 Ocak 2010 Salı

kanallarım tıkandı! :(



Bugün Saffet'in cilasına başladım. 2 gündür TOT konumunda bekliyor idi. Birbirlerine epey yapışmışlardı. 15 dakika ılık suya bastırdım. Akabinde zor da olsa ayırdım.



Ayna ve alet uyumu bence gayet iyi gözüküyordu. Zaten bir ileri geri hareketi dahi oldukça güç koşullarda yaptım. Daha önceki çalışmalarımda bu hale gelmesi için en az bi bir saat falan çalışmış idim.
Bu arada en kısa zamanda doğru dürüst bir çalışma masası edinmem gerekiyor.






20 dakika boyunca MOT (Mirror on Top) konumunda, hiç seryum oksit ilave etmeden normal hareket yaparak çalıştım.
Akabinde de TOT konumunda atomizer yardımı ile çalışabildim. Hareketlerde çok zorlandığım için 5 dakikanın sonunda çalışmayı bıraktım.




Yaklaşık 6 saat sürmesi gereken cilalamanın sonlarına doğru kanalların tıkanmasını beklerken 5 dakikalık da TOT çalışması sonucu kanallarım bu hale geldi. Neden hemencecik tıkandılar anlamadım. Bir terslik mi var acaba?

Acaba ayna-aleti ayırmak için ılık suda fazla bekletmiş olabilir miyim? Ama çalışmaya başladığımda öyle yumuşacık değildi ki lap?? Kütür kütür de değildi ama yanlardan fazlalık olan parçalar dahi koptu hatta! Anlamadım, ama anlayacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About