2 Ocak 2010 Cumartesi

Hobimle gurur duyuyorum


Çok değil yakın bir zaman önce, belki de yolumun yarısında, çocukluk hayalim olan bu hobiye başladığım zamanlar çok yakın arkadaşım, canım kanım Aydan bacım bana şöyle demişti. "Bacım, bu hobi senin başına çok güzel işler açacak, benden söylemesi!"
Bu yazımı senin için yazıyorum bacısım.
Günün Gökbilim Görüntüsü (GGG - APOD) Büyüleyici evrenimizin farklı bir resmi veya fotoğrafı, her gün profesyonel bir gökbilimcinin yazdığı kısa bir açıklama ile birlikte yayımlanır. Bugün yine GGG'ye bakmak için bu siteyi açtığımda, onca üstadın ve işin profesyonelinin arasında kendi ismimi de gördüm. Ne diyeyim bacım işte, hobimle gurur duydum. Gerisinin yorumunu sen yap bana bacısım. Sen benim için önemini ve anlamını biliyorsun...

En güzel yönü ve huzur vereni ise oğluma, bu satırlarla manevi büyük bir miras bıraktığıma olan inancımdır: Bilimin ve sadece gerçeğin ışığında bir yolun mirası....

1 yorum:

  1. canım bacıcım, eminim ilerde daha da güzel şeyler gelecek başına..biz de hep beraber izleyeceğiz, gurur duymaya devam edeceğiz seninle..

    hobiler keyiflidir, hayata renk verir vs..ama sende anladım ki hobiler tutkuyla yapıldığında daha canlı oluyor, hayatın kendisine dönüşüyor..

    gökyüzüNdeki yıldızların hep parlasın bacıcım..

    YanıtlaSil

 
Designed by: NewWpThemes | Converted to Blogger by Professional Blogger Templates | Contact | About